Heb je een vraag?
Misschien kunnen deze veel gestelde vragen je verder helpen.
Algemeen
Ik wil graag mee doen aan het Fokkersprogamma, hoe werkt dit?
Meer informatie is te vinden op: https://figopet.nl/samenwerken/
Voor vragen kun je terecht bij ons partnersupport team:
We zijn dagelijks bereikbaar tussen 10:00 en 16:00 op
020-7220235 of stuur een email naar partners@figopet.nl
Ik wil promotiemateriaal bestellen, hoe werkt dit?
Je kunt gratis promotiemateriaal bestellen via onze webshop: https://webshop.figopet.nl/
Heb je nog geen account? Maak er dan eenvoudig 1 aan via bovenstaande pagina.
Inloggen
Hoe kan ik inloggen in het partnerportaal?
Maand Gratis Verzekering
Om een Maand Gratis verzekering aan te vragen voor een klant hoef je niet meer in te loggen.
Ga naar de webpagina en vul het formulier in: https://figopet.nl/fokker
Foldermateriaal bestellen
Ons gratis foldermateriaal is te bestellen via https://webshop.figopet.nl/.
Nog niet eerder besteld, maak dan een nieuw account aan? Ook dat kan eenvoudig via bovenstaande pagina ''Account aanvragen''.
Onze medewerkers van het partnersupport team nemen jouw inschrijving in behandeling. Binnen enkele dagen ontvang je een bevestiging en kun je materiaal bestellen.
Ik weet mijn inloggegevens niet meer, wat nu?
Maand Gratis Verzekering
Om een Maand Gratis verzekering aan te vragen voor een klant hoef je niet meer in te loggen.
Ga naar de webpagina en vul het formulier in: https://figopet.nl/fokker
Foldermateriaal bestellen
Ons gratis foldermateriaal is te bestellen via https://webshop.figopet.nl/.
- Weet je jouw wachtwoord niet meer? Klik dan op ''Wachtwoord vergeten'' en maak een nieuw wachtwoord aan.
- Twijfel je of je al een account hebt? Mail dan naar fokker@figopet.nl zodat een partnersupport medewerker dit voor jou kan nakijken.
- Nog nooit een account aangemaakt? Klik dan op ''Account aanvragen''. Onze medewerkers van het partnersupport team nemen jouw inschrijving in behandeling. Binnen enkele dagen ontvang je een bevestiging en kun je materiaal bestellen.
MGV
Ik wil een klant aanmelden voor de Maand Gratis Verzekering, waar kan ik dat doen?
Maand Gratis Verzekering
Om een Maand Gratis Verzekering aan te vragen voor een klant hoef je niet meer in te loggen.
Ga naar de webpagina: https://figopet.nl/fokker/en vul het formulier in.
Ik heb een klant aangemeld voor de MGV, maar ik krijg geen bevestiging.
Neem contact op met ons partner support team
Dagelijks bereikbaar tussen 10:00 en 16:00 op
020-7220235 of stuur een email naar fokker@figopet.nl
Ik wil meerdere dieren van één baasje aanmelden, hoe werkt dit?
Maand Gratis Verzekering
Om een Maand Gratis Verzekering aan te vragen voor een klant hoef je niet meer in te loggen.
Ga naar de webpagina: https://figopet.nl/fokker/en vul het formulier in per huisdier.
Kan ik een Maand Gratis Verzekering meegeven aan een eigenaar die in buitenland woont?
Gaat het huisdier naar België? Ook daar is het mogelijk om de Maand Gratis Verzekering mee te geven.
Geef de gegevens dan door via de volgende webpagina: https://figopet.be/dierenarts/
Voor andere landen is dit helaas niet mogelijk.
Neem contact met ons op!
Staat het antwoord op jouwe vraag er niet bij? Stuur dan een e-mail naar fokker@figopet.nl.
Of neem contact op met onze partner support medewerker 020-7220235